یکشنبه , 18 شهریور 1403 2024 - 09 - 08 ساعت :
» اقتصاد » بهترین سایت های خرید و فروش ملک
بهترین سایت های خرید و فروش ملک
اقتصاد

بهترین سایت های خرید و فروش ملک

آذر 14, 1402 10216

بهترین سایت های خرید و فروش ملک

بهترین سایت های خرید و فروش ملک | امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گرایش مردم به استفاده از خدمات اینترنتی وجود سایت ها و خدمات آنلاین املاک بسیار جایگاه ویژه و خاصی در بین تمامی افراد پیدا کرده است. وجود سایت های خرید و فروش املاک این امکان را به شما می دهد که بدون صرف وقت و زمان زیاد برای پیدا کردن خریدار یا فروشنده در بنگاه های املاک و سر و کله زدن با افراد زیاد فقط با چند کلیک ساده و سرچ در این سایت ها به هدف خود برسید.

امروزه حتی برای اجاره روزانه یک ملک یا ویلا نیز کار راحت شده و با ورود به سایت های مخصوص اجاره روزانه ملک می توانید با خیال راحت برای هر تعداد روز که بخواهید ملک و ویلای موردنظر خود را با قیمت دلخواه خود رزرو و اجاره کنید. این در حالی است که در گذشته برای یک مسافر امکان این نبود که از ابتدای سفر خیال خود و خانواده اش بابت جایگاهی امن و راحت برای سکونت راحت باشد و بتوانند بدون دغدغه جا و مکان ، سفری راحت و بدون درد سر داشته باشند.

سایت هائی مانند جارسرا ، دیوار و کیلید از بهترین سایت های خرید و فروش املاک هستند و سایت هائی مانند اطاقک و جاباما در زمینه ی اجاره روزانه املاک و ویلا فعالیت دارند. در ادامه ابزار نیوز به معرفی برخی از بهترین سایت هایخرید و فروش ملک میپردازد.

سایت خرید و فروش ملک جارسرا

بهترین سایت های خرید و فروش ملک
بهترین سایت های خرید و فروش ملک

جارسرا یکی از بهترین سایت های خرید و فروش واجاره ملک می باشد. در جارسرا شما با چند کلیک ساده در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید صاحب خانه شوید.  جارسرا با در نظر گرفتن سلیقه و بودجه شما بهترین گزینه ها را در اختیار شما عزیزان  قرار می‌دهد. جارسرا با داشتن اپلیکیشن ، پیج اینستاگرام و پشتیبانی در واتساپ امکان دسترسی سریع و اسان را برای تمام مشتریان خود فراهم کرده است. ویژگی های سایت جارسرا عبارتند از :

تبلیغات رایگان :
با عضویت در وب سایت جارسرا شما قادر خواهید بود آگهی خود را به صورت رایگان هم در سایت و هم اپلیکیشن و هم در پیج اینستاگرام جارسرا به طور هم زمان ثبت کنید.

دسترسی سریع با اپلیکیشن :

اپلیکیشن ها امروزه کارهای مربوط به معاملات را بسیار ساده کرده اند. از جمله معاملات مربوط به خانه و سایر مستقلات. اپلیکیشن جارسرا یک آژانس ملکی آنلاین است که از ثبت آگهی ملک تا خرید و فروش و اجاره را شامل میشود. این اپلیکیش کار شما را در جستجوی ملک مورد نظرتان آسان میکند و دیگر نیاز به سرزدن به آژانس های املاک نخواهید داشت. اپلیکیشن جارسرا نخستین اپلیکیشن هوشمند جست‌وجوی ملک است که با کمک هوش مصنوعی بهترین اطلاعات و نتایج را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

همکاری با مهندسین , سازندگان 

“جارسرا” همکاری با مهندسین، سازندگان و افراد دیگر در صنعت ملکی را تحت پوشش قرار می‌دهد. تیم جارسرا  از تعامل با افراد و شرکت‌های متخصص در زمینه ساخت و ساز، طراحی داخلی، معماری، مهندسی عمران و سایر حوزه‌های مرتبط استقبال می‌کند.
 “جارسرا”، با همکاری با این افراد و شرکت‌ها، به شما خدمات کاملی در زمینه ملکی ارائه می‌دهد و تلاش می‌کند تا نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده سازد.

سایت خرید و فروش دیوار

دیوار یکی از قدیمی ترین و به نام ترین سایت های مرجع در زمینه ی خرید و فروش هر کالائی می باشد. یعنی همانطور که اگر کالا یا محصولی را می توانید برای فروش در سایت دیوار اگهی کنید املاک و مستغلات نیز از این قاعده مستثنی نیست. دیوار از نظر اینکه در همه ی زمینه ها فعالیت می کند و به خاطر سهولت استفاده از اپلیکیشن و سایت آن جزء پرطرفدارترین سایت های خرید و فروش می باشد. سایت دیوار با دسته بندی تمام محصولات و همچنین فیلتر شهرها و استان ها باعث سهولت استفاده از آن شده است.

شما با قراردادن آگهی رایگان در دیوار به راحتی می توانید ملک خود را با تمام مشخصات و ویژگی های آن ثبت کنید. اگر پس از مدتی ملک شما به فروش نرفت با دادن مبلغی کم می توانید آگهی خود را نردبان کنید و در صف اولین آگهی ها قرار دهید.

یکی از ویژگی های مهم دیوار این است که شما می توانید فروشگاه خود را در این سایت ثبت کنید و به این ترتیب به انبوه مخاطبان دیوار دسترسی پیدا کنید. اطلاعاتی که در مورد ملک باید در آگهی دیوار و یا هر سایت دیگر خرید و فروش ملک ثبت شود عبارتند از :

متراژ ملک ، تعداد خواب ها ، سال ساخت ، شهر مورد نظر، تعدادی عکس از ملک ، امکانات ساختمان نظیر آسانسور ، انباری و پارکینگ و در نهایت قیمت ملک

سایت خرید و اجاره اتاقک

اجاره ویلا ، سوئیت ، آپارتمان و انواع اقامتگاه از جاباما

یکی دیگر از سایت های مخصوص اجاره اقامتگاه در هر کجای ایران که بخواهید سایت جاباما می باشد. در جاباما دستت برای اجاره ویلا یا اقامتگاه در هر جا و با هر امکاناتی باز است. اگر به دنبال یک کلبه ی جنگلی در شمال ایران یا یک ویلا استخر دار یا یک سوئیت در کیش هستی فرقی نمی کند. در جاباما با دیدن تصاویر اقامتگاه ها و خواندن نظرات مهمان های قبلی و مقایسه قیمت ها و امکانات می توانی بهترین گزینه را انتخاب کنی. با انتخاب جاباما خیالت از یک جای عالی و راحت اسوده می شود و می توانی برای هر ثانیه از سفرت برنامه ریزی کنی. همچنین می توانی از تخفیفات شگفت انگیز جاباما که برای اکثر اقامتگاه ها وجود دارد استفاده کنی ولذت ببری.

ویژگی های سایت های برتر املاک

بهترین سایت های خرید و فروش ملک
بهترین سایت های خرید و فروش ملک

سایت های برتر املاک معمولا دارای ویژگی های زیر هستند :

  • دارای اطلاعات کامل و دقیق :

سایت های برتر املاک اطلاعات کامل و دقیق در مورد املاک مختلف ارائه می دهند. این شامل اطلاعات مربوط به قیمت ، متراژ ، تعداد اتاق ، آدرس و مشخصات دیگر ملک است.

  • دارای تصاویر باکیفیت :

این سایت هادارای تصاویر باکیفیت از املاک مختلف هستند که به کاربران اجازه می دهند تا صحنه های مختلف ملک را مشاهده کنند و بهترین تصمیم را بگیرند.

  • امکان مقایسه :

سایت های برتر املاک امکان مقایسه ملک های مختلف را فراهم می کنند که به کاربران کمک می کند تا امکانات و قیمت های مختلف را مقایسه کنند و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

  • امکان جستجوی پیشرفته :

این سایت ها دارای امکانات جستجوی پیشرفته برای کمک به کاربران در پیدا کردن دقیق تر ملک مورد نظر هستند. این امکانات می تواند شامل امکانات مثل جستجو بر اساس قیمت ، منطقه ، امکانات ملک و … باشد.

  • نظرات و بازخوردها :

برخی از سایت های برتر املاک امکان ارائه نظرات و بازخوردهای قبلی کاربران را فراهم می کنند. این نظرات می توانند کمک کنند در انتخاب ملک مناسب باشد. دریافت وام مسکن برای خرید و اجاره مسکن

جمع بندی

اگر به دنبال خرید و فروش و اجاره ملک هستید علاوه بر روش سنتی که مراجعه به بنگاه های املاک می باشد روش دیگر سپردن کار خود به سایت های املاک می باشد. همانطور که در این مقاله بیان شد امروزه سایت های املاک جایگاه خاصی در بین مردم پیدا کرده اند چرا که کار با آن ها بسیار راحت می باشد. شما همانطور که در خانه هستید می توانید ملک خود را بخرید یا بفروشید. با وجود این سایت ها حتی نیازی نیست شما در همان شهر باشید. در هر جائی که باشید با مراجعه به این سایت های املاک می توانید در مدت زمان کم بهترین گزینه را انتخاب کنید. یکی از این سایت ها که به طور اختصاصی به موضوع املاک اختصاص دارد سایت جارسرا است. این سایت با دارا بودن تمام مشخصه های لازم و کافی یکی از بهترین و معتبرترین سایت های املاک می باشد.

انواع دسته بندی شامل خرید و فروش مسکونی ، اجاره مسکونی ، خرید و فروش اداری تجاری ، اجاره واحد اداری تجاری کار را برای کاربران راحت کرده است. همچنین تیم متخصص جارسرا با دادن مشاوره رایگان از همان ابتدای جستجو تا امضای قرارداد در کنار مشتریان این مجموعه قرار دارند. با نصب اپلیکیشن جارسرا می توانید در هر زمانی که بخواهید به تمام اگهی های خرید و فروش ملک در سراسر ایران دسترسی داشته باشید. همچنین با دنبال کردن پیج اینستاگرام جارسرا تمامی موارد فروش یا اجاره را مشاهده می کنید و می توانید بهترین تصمیم را بگیرید. کارشناسان جارسرا در تمامی اوقات شبانه روز آماده پاسخگوئی به سوالات شما هستند.

راه های ارتباطی :

اصفهان ، جابر انصاری ، خیابان شهبازی جنوبی

 شماره تماس: 09960136900

 ایمیل: jarsarahome@gmail.com

دیگر مطالب ما

Avatar

ertaweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت