یکشنبه , 18 شهریور 1403 2024 - 09 - 08 ساعت :
» صنعت » بهترین مرجع استعلام قیمت آهن آلات
بهترین مرجع استعلام قیمت آهن آلات
صنعت

بهترین مرجع استعلام قیمت آهن آلات

آذر 15, 1402 10192

بهترین مرجع استعلام قیمت آهن آلات

بهترین مرجع استعلام قیمت آهن آلات | استفاده از آهن آلات در تمامی ساخت و سازها اجتناب ناپذیر است لذا دانستن قیمت لحظه ای و به روز آهن الات برای سازندگان و پیمان کاران واجب و ضروری است. با دانستن قیمت آهن آلات ، شما می توانید با براورد کردن هزینه های خود ، در مدیریت مالی و زمان خود موفق عمل کرده و جلوی ضرر و زیان های احتمالی را بگیرید. بسیاری از سایت ها وجود دارند که شما می توانید با مراجعه به آن ها قیمت به روز آهن الات را بگیرید. یکی از معتبر ترین سایت هائی که قیمت انواع آهن الات در آن به صورت لحظه ای درج می شود سایت آهن فرتاک می باشد.

مدیریت شرکت بازرگانی آهن فرتاک به شماره ثبت ۶۹۶۳۸ در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش مقاطع فولادی و آهن آلات شروع کرده و در نهایت در سال ۱۴۰۰ اقدام به ثبت شرکت نموده. اصلی ترین هدف آهن فرتاک تامین فولاد و آهن آلات مورد نیاز مشتریان خود بصورت بدون واسطه و ارائه مشاوره ای صریح و دلسوزانه به منظور اگاهی کامل مشتریان نسبت به خرید خود میباشد و شعار ما این است که سود پشت اعتبار است.
لذا بر همین اساس با صراحت اعلام میکنیم مشاوره تیم آهن فرتاک به مشتریان خود از لحاظ فنی و کیفیتی و نوسانات خرید ، دلسوزانه و دقیق میباشد و مشتریان عزیز در کنار این تیم میتوانند محصول خود را با بهترین کیفیت و قیمتی متناسب با کیفیت انتخاب کرده ، تهیه نموده و تمام تلاش خود را در راستای گسترش این خانواده میکنیم تا آسایش مالی برای مشتریان خود فراهم کنیم.

مزایای استعلام قیمت آهن آلات

قیمت آهن همواره دستخوش تغییر و تحولات زیادی می باشد. از این رو استعلام و داشتن آخرین قیمت آهن از فروشندگان معتبر و مقایسه آن ها با یکدیگر از اتلاف هزینه جلوگیری می کند و در نتیجه سود شما را از پروژه افزایش می دهد.
از آنجائی که آهن آلات از مهمترین و اساسی ترین نیازها در ساخت و سازها هستند بنابراین کیفیت آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. اینکه بدانیم بر اساس نیازهای خود اقدام به خرید کنیم شاید نیاز به مشاوره و راهنمائی داشته باشیم. در شرکت آهن فرتاک در راستای خدمات رسانی به مشتریان عزیز با بهره مندی از مدیران برتر این بستر را فراهم کرده ایم که محصولات با کیفیت فولادی را با تضمین قیمت
در اختیار مشتریان قرار میدهیم.
همچنین سعی کرده ایم تمامی قیمت ها را به صورت لحظه ای روی نمودار در بازه های چند ماهه نشان دهیم. در صفحات تمامی محصولات این نمودار قیمتی را مشاهده می کنید و میتوانید قیمت روز محصول و قیمت آن را در چند ماه اخیر تا یک سال قبل مقایسه کنید.

از کجا قیمت آهن را استعلام بگیریم ؟

بهترین مرجع استعلام قیمت آهن آلات
بهترین مرجع استعلام قیمت آهن آلات

همانطور که گفتیم قبل از شروع ساخت و ساز نیاز است که در مورد قیمت آهن آلات استعلام بگیریم. خصوصا در مورد قیمت آهن که دچار نوسان شدید می باشد این استعلام روزانه بیشتر مورد نیاز می باشد. راه های استعلام قیمت آهن به صورت حضوری و اینترنتی و تلفنی می باشد که در بالا اشاره ی مختصری به آن ها کردیم.

  • همانطور که قبلا گفته شد یکی از روش های استعلام قیمت آهن ،  رفتن به بازار و استعلام قیمت به صورت حضوری است که در تهران دو نمونه بارز از این بازارها وجود دارد . یکی بازار آهن شادآباد و دیگری بازار بزرگ آهن مکان می باشد .

بازار آهن شادآباد یکی از بازارهای بزرگ خرید و فروش آهن در تهران که در محله شادآباد در جنوب غرب تهران واقع شده است .

بازار آهن مکان هم یکی دیگر از بازار ها برای خرید آهن می باشد که در انتهای نواب ضلع جنوب شرقی تقاطع اتوبان بهشت زهرا و اتوبان آزادگان مجتمع بزرگ آهن مکان، واقع شده است .

  • یکی دیگر از روشهای استعلام قیمت اهن آلات روش اینترنتی می باشد. در این روش کافی است مرور گر خود را باز کنید و قیمت محصول مورد نظر خود را تایپ کنید. بهتر است که در این روش از سایت های معتبر قیمت بگیرید. سایت هائی مانند آهن آنلاین ، آهن فرتاک ، مرکز آهن ، آهن پرایس و دیگر سایت هائی که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند و سالهاست در زمینه ی خدمات فروش آهن آلات مشغول فعالیت هستند.
  • یکی دیگر از روشهای استعلام و خرید آهن آلات بازار بورس است. در این روش در همه ی اوقات و در هر حجمی و وزنی که بخواهید نمی توانید خرید کنید و بنابراین ممکن است خریدار زمان را از دست بدهد.

جمع بندی

در این مقاله در مورد استعلام قیمت آهن و بهترین مرجع استعلام قیمت آهن صحبت کردیم. قیمت آهن بستگی زیادی به میزان ساخت و ساز در کشور و صادرات این کالا دارد. با توجه به مسائل سیاسی سالهای اخیر و اوضاع نابسامان اقتصادی در کشور شاهد افزایش قیمت و اوضاع ناپایدار و نوسان قیمت در بازار آهن هستیم. این مسائل باعث شده است که دست اندرکاران حوزه ساخت و ساز نتوانند کنترل درستی بر روی قیمت ها داشته باشند و می بینیم که قیمت خانه با رشد افسارگسیخته ای در کشور روبرو شده است.

برای اینکه تا جائی که برایمان امکان دارد بتوانیم در هزینه ها صرفه جوئی کنیم باید قبل از شروع به کار از سایت های معتبر و یا مراکز فروش آهن آلات به صورت حضوری برآورد قیمتی داشته باشیم تا در حین کار دچارمشکل نشویم. در این مقاله ما مراکز و سایت هائی را مانند آهن فرتاک به عنوان منبع معتبر و دلسوز به شما معرفی کردیم تا در این راه علاوه بر راهنمائی و دادن مشاوره ، با دادن آخرین قیمت بتواند بهترین خرید را در زمان مناسب برای شما رقم بزند.

در شرکت آهن فرتاک ، هم به صورت حضوری که مورد علاقه ی بسیاری از مشتریان می باشد امکان استعلام گرفتن و خرید کردن محصولات فولادی می باشد و هم میتوان به سایت شرکت به نشانی ahanfartak.com مراجعه کنید و قیمت تمامی محصولات را به صورت نمودار قیمتی ملاحظه کنید. همچنین شما میتوانید با شماره تلفن های 03137866668 | 03137866669 با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و سوالات خود را با آنها در میان بگذارید. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر پیشنهاد یا نظری داشتید میتوانید با ما در میان بگذارید.

دیگر مطالب

Avatar

ertaweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت