یکشنبه , 18 شهریور 1403 2024 - 09 - 08 ساعت :
» ساخت و ساز » مراحل ایجاد باشگاه
مراحل ایجاد باشگاه
ساخت و ساز

مراحل ایجاد باشگاه

شهریور 20, 1402 41231

 مراحل تاسیس باشگاه

مراحل ایجاد باشگاه | مرحله تحقیقات بازار را نادیده نگیرید با صاحبان مراکز تناسب اندام صحبت کنید تا بفهمید چه چیزی برای راه اندازی کسب و کار آنها لازم است. یادگیری از کسانی که قبلاً در زمینه مورد نظر شما موفق بوده اند، آموزش گرانبهایی است که می تواند در دراز مدت زمان و انرژی زیادی را برای شما ذخیره کند. آموزش دیده و معتبر شوید قبل از هر چیز، مطمئن شوید که آموزش، اعتبار و تجربه مناسب برای راه اندازی سالن بدنسازی خود را دارید. مشتریان شما نه تنها برای کمک به ظاهر عالی، بلکه برای حفظ سلامت و ایمن بودن بدنشان با استفاده از خدمات شما، روی شما حساب می کنند. انواع دیگر پیشنهادات تناسب اندام  نیز با گواهینامه های خاص خود ارائه می شوند. شما همچنین مسئول اطمینان از اینکه کارکنانی که استخدام می کنید دارای گواهینامه مناسب هستند، خواهید بود. ابزار نیوز

مرحله دوم شناسایی جایگاه تناسب اندام

مراکز تناسب اندام متنوعی برای انتخاب وجود دارد. برای تعیین نوع مرکز تناسب اندام که می خواهید باز کنید، این مراکز زیر را کاوش کنید. واردات خودرو های چینی

  • مرکز تناسب اندام تخصصی :

این مرکز معمولاً بر یک کلاس یا فعالیت تخصصی تناسب اندام متمرکز است. برخی از نمونه ها عبارتند از ایروبیک، یوگا، رقص، پیلاتس، دوچرخه سواری و موارد دیگر.مراکز تناسب اندام تخصصی اغلب گزینه های کلاسی مختلفی را در طول هفته بر اساس سطوح، شدت و پیچیدگی متفاوت ارائه می دهند.مربیان در یک مرکز خاص گواهینامه دریافت می کنند.مراکز تناسب اندام تخصصی به دلیل تجربه بوتیک، طراحی صمیمی و مربیان با کیفیت اغلب می توانند گران تر باشند.بسته های ماهانه یا عضویت اغلب به عنوان یک گزینه ارائه می شود.

  • ورزشگاه سنتی :

باشگاه‌های ورزشی سنتی اغلب گزینه‌های تمرینی متنوعی را در یک مکان ارائه می‌دهند، از جمله کلاس‌های تناسب اندام، تجهیزات قدرتی و قلبی، و تمرینات شخصی.

آنها ممکن است امکانات اضافی از جمله ماساژ، سونا، برنزه کردن، اتاق بخار، مراقبت از کودکان و غیره را ارائه دهند.این خدمات اضافی اغلب با هزینه اضافی ارائه می شود.

مرکز تناسب اندام و تناسب اندام پزشکی:

این مراکز تناسب اندام اغلب فیزیوتراپی و سایر خدمات پزشکی را برای کمک به مشتریان در مدیریت، بهبودی و پیشگیری از مشکلات سلامتی ارائه می دهند.معمولاً با مطب پزشک یا بیمارستانی همراه است که توصیه های برنامه ای را ارائه می دهد.این مراکز اغلب دارای کارکنان حرفه ای متخصص در مدیریت، ردیابی و سنجش پیشرفت مشتریان هستند.آنها اغلب خدمات آموزشی متنوعی را برای سلامتی جسمی و روانی، علاوه بر کلاس‌های تناسب اندام گروهی و تجهیزات باشگاه ارائه می‌دهند.آیا باید یک مرکز تناسب اندام انتفاعی راه اندازی کنید یا غیرانتفاعی؟ارزش این را دارد که در نظر بگیرید که آیا می خواهید مرکز تناسب اندام خود را به عنوان یک تجارت انتفاعی یا غیرانتفاعی راه اندازی کنید یا خیر.

یک مرکز سلامت خانوادگی غیرانتفاعی، مانند YMCA، خدمات و برنامه هایی را برای اعضای جامعه که توانایی پرداخت هزینه کامل را ندارند، ارائه می دهد. اغلب این کار در مقیاس کشویی بر اساس درآمد انجام می شود. دانش‌آموزان و سالمندان معمولاً در مراکز بهداشتی خانوادگی غیرانتفاعی تخفیف دریافت می‌کنند. امکانات رفاهی انتفاعی این تخفیف ها را ارائه نمی دهند.

مرحله سوم مکان را پیدا کنید

هنگامی که مشخص کردید چه نوع باشگاهی را می خواهید باز کنید، باید تعیین کنید که چه مقدار فضای لازم دارید.ابتدا، مشخص کنید که چه تعداد مشتری می خواهید بتوانید در مرکز خود خدمات ارائه دهید. دانستن اینکه به چه مقدار فضای نیاز دارید به شما کمک می کند مکانی را پیدا کنید که به بهترین وجه مطابق با نیازهای شما باشد. آیا به دسترسی به خیابان نیاز دارید؟ دسترسی به پارکینگ؟ در ابتدا، یک مکان خوب برای رساندن مشتریان به باشگاه شما کلیدی است. بسیاری از صاحبان سالن های ورزشی معتقدند که موقعیت مکانی ارزش پرداخت پول بیشتر از قبل را دارد تا کسب و کار شما دیده شود.برای Kaylee Cahoon، یافتن مکان مناسب بسیار مهم بود.

مرحله چهارم پرسنل و تجهییزات

قبل از استخدام مربیان تناسب اندام و مربیان شخصی، آموزش و اعتبار آنها را به دقت بررسی کنید. در طول مصاحبه سؤالات کاملی بپرسید و قبل از استخدام فرد، «بازرسی» را در نظر بگیرید. همچنین ممکن است بخواهید قبل از اینکه آنها را به عنوان کارمند نگه دارید، به طور موقت آنها را برای چند کلاس آزمایشی یا جلسات آموزشی شخصی استخدام کنید.هنگامی که نان و یوگا برای اولین بار درهای خود را باز کرد، مارسلا خاویر حدود ده کلاس یوگا در هفته تدریس می کرد. در نهایت، او گروهی قوی از معلمان را تامین کرد تا بتواند به طور کامل بر جنبه های رهبری کسب و کار تمرکز کند.

استخدام کارمندان

آیا شما مربی اصلی تناسب اندام در باشگاه خود خواهید بود یا نیاز به استخدام مربیان تناسب اندام و مربیان شخصی خواهید داشت؟

آیا کارکنان کارمند خواهند بود یا پیمانکاران مستقل؟

مجوزها و آموزش هایی که کارکنان بالقوه، مربیان تناسب اندام و مربیان شخصی باید داشته باشند چیست؟

آیا به تجهیزات مرکز تناسب اندام نیاز دارید؟

اگر به تجهیزات بدنسازی نیاز دارید، باید تصمیم بگیرید که آیا بخرید یا اجاره کنید. لیزینگ می تواند به شما کمک کند تا در مورد آخرین فن آوری تناسب اندام در جریان باشید، می تواند به شما فرصتی بدهد تا نیازهای خود را قبل از خرید ارزیابی کنید و اغلب شامل تعمیر و نگهداری تجهیزات می شود.با این حال، اگر تجهیزات را اجاره کنید، از منافع مالکیت خود چشم پوشی می کنید، که ممکن است در دراز مدت هزینه بیشتری برای شما به همراه داشته باشد. تحقیقات خود را انجام دهید و قبل از تصمیم گیری در مورد اجاره یا عدم اجاره تجهیزات باشگاه با یک وکیل مشورت کنید.اگر تصمیم به اجاره تجهیزات دارید، می توانید بررسی کنید که آیا شرکت عضو یک انجمن لیزینگ مانند انجمن ملی کارگزاران اجاره تجهیزات یا انجمن ملی متخصصان مالی تجهیزات است یا خیر.

مرحله پنجم تامین مالی

شما باید مطمئن شوید که وضعیت مالی شما در وضعیت خوبی است تا بتوانید تامین مالی کنید. اکثر گروه‌های تامین مالی و صاحبخانه‌ها می‌خواهند دو سال گذشته اظهارنامه مالیاتی و صورت‌های مالی را ببینند، و قبل از شروع کسب‌وکار، باید حداقل 12 تا 24 ماه پول کافی برای هزینه‌های شخصی پس انداز کنید.داشتن یک طرح تجاری قوی می تواند به تقویت بودجه برای باشگاه یا مرکز تناسب اندام شما کمک کند. حتماً منابع برنامه ریزی ما و همچنین نمونه طرح های تجاری در انتهای این راهنما را بررسی کنید.

مرحله ششم بازاریابی

هنگامی که پایگاه مشتری خود را تقویت کردید، کسب و کار خود را در مکان هایی بازاریابی و تبلیغ کنید که مشتریان وقت خود را سپری می کنند. این ساده به نظر می رسد، اما برای ایجاد یک پایگاه مشتری مستحکم به ثبات و تعهد در طول زمان نیاز دارد.استخدام شخصی برای ایفای نقش بازاریابی، روابط عمومی یا مدیریت رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید، و اگر نمی توانید آن را بپردازید، بخشی از آن را خودتان انجام دهید. با ارائه یک برنامه بازاریابی برای باشگاه یا مرکز تناسب اندام خود، می توانید تلاش های خود را متمرکز کنید و در مورد کسب و کار جدید خود صحبت کنید.

اگر شما یک متخصص تناسب اندام هستید، به راحتی می توان فراموش کرد که برخی از تجهیزات اولیه بدنسازی ممکن است برخی از مشتریان شما را بترساند یا از بین ببرد. در حالی که داشتن وزنه‌های سنگین و جدیدترین ابزار برای جلوتر ماندن از بازی شما ضروری است، استفاده از دستگاه‌های ورزشی سخت‌کوه مناسب برای بازی‌های المپیک می‌تواند به این معنی باشد که سالن بدنسازی شما افراد مبتدی یا سالخورده را می‌ترساند.

به طور مشابه، اگر سالن بدنسازی شما فقط دارای تجهیزات اولیه بدنسازی است که فقط توسط افراد کم تجربه یا مسن تر استفاده می شود، ورزشکارانی که به طور جدی اختصاص داده شده اند، به سادگی سالن بدنسازی دیگری را انتخاب می کنند که با جدیدترین و بهترین تجهیزات انباشته شده است. برای به حداکثر رساندن سود و جذب افراد بیشتر، باید از ترکیبی از تجهیزات برای جذب و حفظ مشتریان استفاده کرد.

نکته حرفه ای:

تجهیزات تناسب اندام را به صورت عمده فروشی در نظر بگیرید تا به بهترین معاملات نزدیک دسترسی داشته باشید.

هنگام انتخاب بهترین تجهیزات برای افراد تازه کار، ابتدا باید از اهداف آنها بپرسید، همانطور که ممکن است با سالمندان انجام دهید. فردی که می خواهد به باشگاه بپیوندد ممکن است هدفش کاهش وزن یا حفظ ظاهری سالم باشد، به این معنی که احتمال بیشتری دارد که به ورزش های هوازی بپردازند. یک فرد مسن ممکن است قصد انجام تمریناتی را داشته باشد که به حفظ توده عضلانی و قلب سالم کمک می کند. آنها همچنین احتمالاً از تجهیزاتی استفاده می کنند که روی مفاصل آنها مهربان تر است.

مهم ترین دستگاه ها در باشگاه

  • نیمکت تمرین

یک نیمکت تمرینی ابتدایی اما چند منظوره از ضروریات سالن بدنسازی شماست. نیمکت تمرینی که قطعاً برای مبتدیان مناسب است، تجهیزات متنوعی است که هدف خود را برای سالمندان و ورزشکاران جوان نیز انجام می دهد. برای انجام تمرینات با وزنه یا حتی دراز و نشست استفاده می شود. شما باید بتوانید تکیه گاه را تنظیم کنید تا بتوانید آن را از حالت صاف به سمت شیب حرکت دهید. طیف وسیعی از نیمکت ها را به صورت آنلاین پیدا خواهید کرد، اما به دنبال یک نیمکت خوش ساخت و قابل تنظیم باشید. یک استودیوی آموزش شخصی ممکن است حداقل به دو مورد از این موارد نیاز داشته باشد.

  • ست دمبل

همچنین یک ضرورت مهم برای مبتدیان، ورزشکاران جوان و سالمندان. ست دمبل باید از سبک تا سنگین متغیر باشد تا برای همه مناسب باشد. امروزه دمبل‌ها در اندازه‌ها، شکل‌ها و مواد مختلف، از روکش پلاستیکی گرفته تا رنگارنگ گرفته تا فلز مستقیم وجود دارند، پس انتخاب کنید. یک ست با قفسه تهیه کنید و در زمان و مکان نیز صرفه جویی کنید.برای جوشکاری این وسایل بهترین پیشنهاد ما استفاده از الکترود آما می باشد.

تردمیل

برای مبتدیانی که به دنبال کاهش وزن هستند، تردمیل بهترین راه است. یک شکل فوق‌العاده از تمرینات قلبی، باشگاه بدنسازی شما باید تردمیلی داشته باشد که شیب‌ها، سرعت‌های متفاوتی داشته باشد و ضربان قلب را پایش کند. اگر می توانید یک تردمیل محکم و تجاری با استاندارد باشگاه ورزشی تهیه کنید و اگر می خواهید بعداً بیشتر خرج کنید، دستگاه های دارای مسیرهای مجازی یا سایر افزونه ها را بررسی کنید.برای ورزشکاران جوان مشتاق، تجهیزات باشگاه تا حدودی متفاوت است.

دوچرخه ثابت

همچنین یک شکل عالی از تمرینات قلبی عروقی، دوچرخه ثابت جایگزینی برای تردمیل برای استقامت قلبی عروقی است. نکته خوب در مورد دوچرخه این است که یک روش کم ضربه برای بالا بردن ضربان قلب ارائه می دهد. با نگاهی به آن به عنوان نوعی ارتقاء از تردمیل، این چرخه برای ورزشکاران جوان ضروری است.برای جوش دادن قطعات این دستگاه استفاده از الکترود میکا پیشنهاد می شود.

ست هالتر

ورزشکاران جوان تر نیز تمایل دارند روی تمرینات قدرتی سنگین تمرکز کنند و فقط کاهش وزن ساده را هدف قرار نمی دهند. آنها قصد دارند بدن خود را با تمرینات با وزنه تقویت کنند. ست هالتر چندین گزینه دارد: میله المپیک (یک میله 55 پوندی برای مردان و 45 پوند برای زنان)، قفسه اسکوات، قفسه پرس نیمکت و صفحات قابل جابجایی یا مجموعه ای از هالترهای ثابت یا به راحتی قابل تنظیم با میله کوچکتر به شما خدمت می کنند. خوب، همراه با یک قفسه برای ذخیره سازی. این همچنین برای مبتدیانی که می خواهند تمرینات قدرتی را شروع کنند و سالمندانی که می خواهند تراکم استخوان خود را افزایش دهند تا از شکستگی با بلند کردن بدن جلوگیری کنند مفید است.

دستگاه قایقرانی

ورزشکاران می توانند کارهای زیادی را با دستگاه قایقرانی کل بدن انجام دهند، به خصوص یک تمرین هوازی قوی. برخلاف دوچرخه و تردمیل که تمرکز بیشتری روی قسمت پایین بدن دارند، قایقران یک تمرین سر تا پا را ارائه می دهد که پاها، مرکز و قسمت بالایی بدن را درگیر می کند. به علاوه، به سوزاندن یک تن کالری کمک می کند و همچنین راهی کم تاثیر برای انجام برخی تمرینات قلبی است. بنابراین داشتن یک دستگاه قایقرانی در باشگاه بدنسازی شما بسیار ضروری است.الکترود یزد برای جوش دادن قطعات بسیار مناسب می باشد.

یک دستگاه قایقرانی تمرینات مقاومتی کمتری را برای کسانی که از آسیب های مفصلی رنج می برند ارائه می دهدبرای افراد مسن و افراد مسن، این ماشین ها زمانی مناسب هستند که زیاد از آنها استفاده نشود. با این حال، مهم است که دستگاه های خاصی در سالن بدنسازی خود داشته باشید که به طور خاص برای چنین گروه سنی هدف قرار گرفته باشند.

تردمیل های کم ضربه

این نوع تردمیل برای سالمندانی که به ورزشگاه شما می آیند ضروری است. به عنوان یک صاحب باشگاه، معمول است بدانید که با افزایش سن تردمیل های معمولی، دویدن روی بتن و مسیرها می تواند برای زانو خطرناک باشد. تردمیل های کم ضربه و تحت فشار برای محافظت از مفاصل آسیب پذیر طراحی شده اند، به این معنی که آنها همچنین یک ماشین عالی برای نگهداری در باشگاه شما خواهند بود.

مربیان تعادل و نوارهای مقاومتی

اگرچه اینها لزوماً ماشین نیستند، بسیاری از مبتدیان، ورزشکاران جوان و سالمندان از استفاده از این لوازم در تمرینات روزانه خود لذت می برند. نوارها و لوله‌های مقاومتی اقلام تناسب اندام ساده، ارزان و قابل حمل برای ایجاد قدرت ملایم هستند که برای سالمندان عالی و راحت است. تمرین مقاومتی الاستیک برای افزایش قدرت عضلانی به روشی کم تاثیر موثر است.تجهیزات زیر همگی می توانند برای کمک به بهبود تعادل و کنترل بدن، افزایش سهولت حرکت و کاهش خطر سقوط برای سالمندان مورد استفاده قرار گیرند، که همچنین ثابت می کند که در باشگاه برای پذیرایی از سالمندان ضروری است.

  • نردبان چابکی
  • توپ های BOSU
  • نیمکت های پله ای
  • مخروط های پله ای

Avatar

ertaweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت