یکشنبه , 18 شهریور 1403 2024 - 09 - 08 ساعت :
» ساخت و ساز » تجهیزات ساختمانی » نرده های فلزی
نرده های فلزی
تجهیزات ساختمانی - سازه های ساختمان

نرده های فلزی

شهریور 20, 1402 20199

نرده های فلزی

امروزه اکثر نرده های فلزی از یکی از این ها ساخته می شوند. ورق های فولادی به شکل پیکت ها، ریل ها و پایه های توخالی خم می شوند. پانل ها به هم جوش داده می شوند، سپس به ستون ها پیچ می شوند. مزایا: فولاد به اندازه کافی قوی است که می تواند پانل های 8 فوتی و پست های کمتری را ایجاد کند.فرفورژه نرده فلزی اصلی است، اما امروزه گزینه های ارزان تری وجود دارد که نصب آنها آسان تر است. در اینجا خلاصه ای از گزینه های شما آمده است.قرن‌ها پیش، زمانی که تنها چند آهنگر نرده‌های فرفورژه را تولید می‌کردند، نشانه‌ای از ثروت و موقعیت بود. ابزار نیوز

نرده های فرفوژه

بیشتر نرده‌های فرفورژه امروزی که عمدتاً از فولاد یا آلومینیوم ساخته شده‌اند، از کارخانه‌های بزرگ تولید می‌شوند. و این تنها نوع حصار فلزی موجود نیست. به غیر از نرده‌های زنجیره‌ای، که عمدتاً سودمند هستند، نرده‌های فلزی تزئینی در اشکال و سبک‌هایی هستند که هیچ شباهتی به آهن فرفورژه ندارند. سبک ها دارای نرده های افقی یا عمودی براق، نوارها و ترکیبی از آنها هستند.برخی از نرده‌های فلزی در کیت‌هایی با پانل‌ها و ستون‌های حصار ارائه می‌شوند. اگر یک کیت مانند این خریداری می کنید، یا یک کیت با پایه های میخ دار که به زمین می روید، اغلب می توانید نصب را خودتان انجام دهید. چه بخواهید حصار خود را خودتان انجام دهید یا آن را به صورت حرفه ای نصب کنید، نرده فلزی شایسته نگاه دقیق تر است.

واردات خودرو های چینی

مزایای حصار فلزی

خواه به رنگ خاکستری متالیک سرد رنگ شده باشد یا مشکی جت، یا دارای خطوط تمیز یا منحنی های آراسته باشد،

فلز جذابیت زیبایی دارد که با هیچ ماده شمشیر دیگری قابل مقایسه نیست. این یک نقطه فروش مهم است.

  • ماندگاری طولانی: فلز یکی از بادوام ترین مواد نرده است. نرده های فولادی توخالی تا 20 سال عمر می کنند. نرده های آلومینیومی و همچنین نرده های فلزی و آهنی جامد می توانند

          تا آخر عمر دوام بیاورند.

  • نگهداری کم: به غیر از رنگ آمیزی دوره ای برای کنترل زنگ زدگی، نرده های فلزی نیازی به نگهداری ندارند. آنها لکه یا پوسیده نمی شوند و حشرات نمی توانند به آنها آسیب برسانند.
  • مقرون به صرفه: فلز ارزان ترین مواد حصار نیست، اما گران ترین هم نیست. طیف وسیعی از گزینه ها متناسب با هر بودجه وجود دارد.
  • نصب DIY امکان پذیر است: کیت ها نیاز به تنظیم پست ها و پیچاندن پانل ها به آنها دارند. بسته به نحوه تنظیم پست ها و وزن پانل ها، ممکن است خودتان نصب را انجام دهید.

          نصب حرفه ای برای نرده های فولادی سنگین و فرفورژه مورد نیاز است، زیرا آنها اغلب باید با تجهیزات سنگین در جای خود بلند شوند.

معایب حصار فلزی

نصب DIY همیشه یک گزینه نیست و نصب حرفه ای به هزینه های اولیه می افزاید. حصار فلزی دو عیب دیگر دارد :

فقدان حریم خصوصی : برخی از پانل‌ها یا تخته‌های آلومینیومی جامد حریم خصوصی را فراهم می‌کنند، اما نرده‌های فلزی معمولی با پیکت‌ها، نرده‌ها و پانل‌های نیمه شفاف در درجه اول برای دکوراسیون هستند.

عدم امنیت : حصارهای آلومینیومی سبک وزن نسبت به چوب یا کامپوزیت ها در برابر شکستن آسیب پذیرتر هستند. فولاد جامد و آهن کمتر آسیب پذیر هستند، اما به طور قابل توجهی گران تر هستند.

انواع نرده فلزی

نرده های فلزی را می توان از آلومینیوم، فولاد یا آهن ساخت. آنها دارای پوشش پودری بادوام برای محافظت در برابر زنگ زدگی هستند.  پیشنهادما این است که جوشکاری نرده با الکترودمیکا انجام شود. برخی از نرده های فلزی انواع نرده های سنتی فرفورژه با حصار هستند. برخی از دیگر سبک های پیکتوجود دارد:

  • پیت های مستقیم با مقطع مربعی که با نیزه، توپ یا فلور دلیس ختم می شود.
  • پیکت های متناوب که حلقه ای را روی حلقه های میانی تشکیل می دهند.
  • پیت های مستقیم با دو ریل بالا که شامل یک ویژگی طراحی مانند دایره یا صلیب است خاتمه می یابد.
  • اشکال منحنی که فضاهای بین پیکت ها را متقاطع می کنند تا طرح های پیچیده آهن فرفورژه قدیمی را تقلید کنند.
  • نرده های فلزی نیز سبک های معاصر بیشتری را در خود جای داده اند. اینها شاید بیشتر از آهن فرفورژه مصنوعی باشند. از جمله:
  • نرده های مستقیم و بی خاصیت که بین ریل بالا و پایین امتداد دارند.
  • پانل های حریم خصوصی ساخته شده از نوارهای عمودی یا افقی، برای تقلید از ظاهر یک حصار چوبی.
  • پانل های فلزی راه راه، همچنین برای حصار خصوصی استفاده می شود.
  • پانل های فلزی یا صفحه نمایش با طرح های نیمه شفاف برش لیزری. برخی به شمشیربازی ظاهری آینده نگر می دهند.

قیمت نرده های فلزی

در سطح پایین، هزینه نسبت به سایر مواد مطلوب است. کیت‌های حصار لوله‌ای فولادی یا آلومینیومی، که شامل میله‌ها، پانل‌ها و هر چیزی که برای مونتاژ آن‌ها نیاز دارید، از 20 تا 35 دلار به ازای هر پای خطی قیمت دارد، تقریباً مانند یک حصار با کیفیت چوب، وینیل یا کامپوزیت.اگر خودتان نصب را انجام نمی دهید، هزینه های نیروی کار را از 35 دلار به 75 دلار در ساعت اضافه کنید. این به معنای حدود 20 تا 25 دلار اضافی برای هر پای خطی یا بین 4000 تا 5000 دلار برای یک حصار 200 فوتی است.

در سطح بالا، نرده فلزی در یک کلاس قیمتی خاص خود قرار دارد. یک حصار آلومینیومی بلند و محکم یا فولاد جامد می تواند 60 دلار برای هر پای خطی فقط برای مواد هزینه داشته باشد. هزینه های نصب بیشتر است زیرا کار دشوارتر است. اگر آهن فرفورژه واقعی می خواهید به جیب های عمیق نیاز دارید زیرا مواد به تنهایی می توانند تا 125 دلار در هر پای خطی باشند.

تعمیر و نگهداری نرده فلزی

حفظ پایان روی حصار فولادی بسیار مهم است. پوشش کارخانه برای همیشه دوام نمی آورد و زمانی که فلز شروع به زنگ زدن می کند، آسیب ممکن است جبران ناپذیر باشد.بازگرداندن پوشش کار نسبتاً آسانی با یک قوطی اسپری رنگ ضد زنگ زدگی است. آلومینیوم زنگ نمی‌زند، بنابراین هر چند وقت یک‌بار دست زدن به روکش باعث بازیابی رنگ می‌شود. اگر آن را نادیده بگیرید، لازم نیست نگران خراب شدن باشید.

نصب نرده فلزی

مونتاژ یک نرده آلومینیومی یا فولادی سبک وزن کاری است که هر صاحب خانه ای که از حفر سوراخ های پست حصار بدش نمی آید، از عهده آن برآید. برای جوش دادن قطعات به یکدیگر از الکترود یزد می توان استفاده کرد.

با این حال، نیاز به دقت دارد، زیرا پست ها باید به طور دقیق قرار بگیرند تا پانل ها بین آنها قرار بگیرند. اگر فاصله را به درستی تعیین کنید، می توانید بیشتر کارها را با دریل/درایور انجام دهید، زیرا پانل ها دارای براکت هایی هستند که روی پایه ها پیچ می شوند.اکثر صاحبان خانه به یک یا چند مورد از این دلایل نصب حرفه ای را انتخاب می کنند:

  • یک حصار معمولی نیاز به تعداد زیادی پانل دارد. حمل و نقل و حمل آنها کار بسیار زیادی است.
  • ممکن است لازم باشد که پایه‌ها بر روی یک بستر بتنی یا آجری نصب شوند که نیاز به تکنیک‌های حرفه‌ای ساختمانی دارد.
  • پانل های فولادی سنگین یا فرفورژه باید با جرثقیل مکانیکی بلند و قرار داده شوند.
  • قفسه بندی پانل ها (نظارت آنها برای پیروی از شیب زمین) نیاز به دقت و کار با تجربه دارد.
  • برخی از نرده های سطح بالا باید در محل ساخته شوند. آنها به عنوان پانل نمی آیند. این قطعاً یک شغل برای یک حرفه ای است.

مزایای پانل های حصار فلزی

طوفان یونیس اخیراً بسیاری از حصارها را در سراسر بریتانیا فرو ریخت، به این معنی که جستجو برای پانل‌های حصار جایگزین در اواخر فوریه 2022 افزایش یافت.در مستقیم دروازه‌های فلزی، شاهد افزایش افرادی بودیم که در مورد پانل‌های حصار فلزی ما پرس و جو می‌کردند و بسیاری از صاحبان خانه‌ها در بریتانیا به دنبال راه‌حل‌های قوی‌تر، بادوام‌تر، مطمئن‌تر و جذاب‌تر بودند. در این مقاله، برخی از مزایای کلیدی پانل های حصار فلزی را بیان کرده ایم.

7 نوع نرده فلزی برای محیطی قوی و خیره کننده

حصارهای فلزی به چند دلیل خوب محبوب هستند. فلز نه تنها قابل اعتماد است، بلکه جذاب، ماندگار و فوق العاده بادوام است. با این حال، انتخاب یک نرده فلزی نسبت به سایر مواد تنها اولین تصمیم شما است، زیرا انواع نرده های فلزی زیادی برای انتخاب وجود دارد که هر کدام دارای امتیاز قیمت، مزایا و معایب منحصر به فردی هستند.در اینجا همه چیزهایی است که تا به حال می خواهید در مورد انواع نرده های فلزی بدانید، بنابراین زمانی که زمان تماس با یک پیمانکار محلی حصار برای برآورد است، آماده خواهید بود.

نرده های فرفورژه

این طرح نرده نمادین با حرارت دادن آهن و شکل دادن آن به اشکال مختلف ساخته شده است. این نوع حصار قرن ها (به معنای واقعی کلمه) در چمن ها ظاهر شده است و فرآیند تولید امکان طراحی تقریباً نامحدود را فراهم می کند. با این حال، آهن فرفورژه در بخش گران قیمت است، با این حال، حدود 26 تا 34 دلار برای هر پای خطی به فروش می رسد. قیمت نسبتاً بالا در اینجا به دلیل فرآیند تولید کار فشرده است.

مزایای نرده های فرفوژه

تنوع، دوام ،افزایش  امنیت: فرفورژه به یک شکل یا طرح اشاره نمی کند، بلکه به جزئیات فرآیند تولید اشاره دارد. با این اوصاف، گزینه‌های طراحی زیادی برای انتخاب وجود دارد، از جمله طرح‌های زینتی، تاپ‌های تخت، تاپ‌های قوسی، سر نیزه‌ها و موارد دیگر.دوام: نرده های فرفورژه لیس می زنند و به تیک تیک ادامه می دهند. در واقع، آنها هزاران لیس می زنند و به تیک زدن ادامه می دهند. این نرده ها بسیار بادوام و ماندگار هستند.افزایش امنیت: بریدن آهن فرفورژه بسیار دشوار است، بنابراین افراد بالقوه در جایی که به آن تعلق دارند می مانند – خارج از دارایی شما.

معایب نرده های فرفوژه

حساس به خوردگی: اگرچه آهن فرفورژه بسیار بادوام است، به ویژه در آب و هوای ساحلی، مستعد زنگ زدگی و خوردگی است. با آب بندی منظم، رنگ آمیزی یا پوشش پودری حصار خود، از این مشکلات جلوگیری کنید.گرانتر از برخی انواع: این یکی از انواع نرده های فلزی گران قیمت به دلیل فرآیند ساخت است.

نرده های چدنی

نرده های چدنی جایگزین مناسبی برای آهن فرفورژه هستند، زیرا فلز به جای اینکه به صورت دستی با ابزار شکل داده شود، در قالب ریخته می شود. این فرآیند نصب را ساده می کند و قیمت کلی را به حدود 16 تا 24 دلار برای هر فوت خطی کاهش می دهد. درست مانند آهن فرفورژه، این نوع حصار در طرح های متعددی موجود است تا برای طیف وسیعی از مصرف کنندگان مناسب باشد. چدن با نگهداری و مراقبت مناسب برای مدت طولانی دوام می آورد، اگرچه نسبت به آهن فرفورژه در معرض طیف وسیع تری از مسائل زیست محیطی است.

مزایای نرده های چدنی

مقرون به صرفه: اگر فرفورژه از محدوده قیمت شما خارج است، اما ظاهر آن را دوست دارید، به جای آن از چدن استفاده کنید.طرح های متنوع: درست مانند آهن فرفورژه، طرح ها و اشکال زیادی برای انتخاب وجود دارد.بادوام: اگرچه چدن با گذشت زمان پوسته پوسته می شود و زنگ می زند، اما خود فریم تقریباً به اندازه آهن فرفورژه بادوام است.

معایب نرده های چدنی

شکننده: چدن شکننده‌تر از آهن فرفورژه است، بنابراین در برابر فشار کاملاً یکسان مقاومت نمی‌کند. به عبارت دیگر، برای سارقان احتمالی کمی راحت تر است که آن را با ابزار مناسب بشکنند.پوسته پوسته شدن و زنگ زدگی: این نوع فلز با گذشت زمان کافی و حوادث شدید آب و هوایی مستعد پوسته پوسته شدن، زنگ زدگی و پوسته شدن است.سختی نصب: یکی از وجوه مشترک آن بافرفورژه خود، فرآیند نصب سخت است. این نرده ها سنگین و حجیم هستند.

نرده های آلومینیومی

آلومینیوم به طور طبیعی در برابر زنگ زدگی مقاوم است و این نرده ها را به گزینه ای عالی برای قرار دادن در اطراف استخر یا مناطق ساحلی با رطوبت زیاد در هوا تبدیل می کند. نرده های آلومینیومی سبک وزن و ارزان تر از نرده های فرفورژه هستند، اگرچه افزودن پوشش های پودری تخصصی و رنگ های منحصر به فرد به طور قابل توجهی قیمت کلی را افزایش می دهد. نرده های آلومینیومی 19 تا 76 دلار به ازای هر پای خطی قیمت دارند، با محدوده قیمت بالاتر برای طرح های تخته ای که به مواد بیشتری نیاز دارند. طرح های به سبک پیکت با ریل بالا و ریل پایین در انتهای پایینی آن محدوده قیمت قرار می گیرند.

مزایای نرده های آلومینیومی

مقاومت در برابر آب و هوا: آلومینیوم به طور طبیعی در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت می کند، بنابراین این نرده ها به راحتی از شرایط آب و هوایی شدید دور می شوند.رنگ های متنوع: اکثر نرده های آلومینیومی به صورت پودری هستند و این روکش ها در رنگ های مختلفی متناسب با نیاز مصرف کنندگان مختلف موجود می باشند.کاهش نیازهای تعمیر و نگهداری: تمایل طبیعی آلومینیوم برای کاهش بسیاری از مسائل مربوط به آب و هوا به طور قابل توجهی نیازهای تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد. سالانه یک پیمانکار حصار آلومینیومی محلی را برای یک بازرسی ساده استخدام کنید.

معایب نرده های آلومینیومی

کاهش امنیت: بسیاری از نرده های آلومینیومی با پیچ های ساده نصب می شوند، بنابراین بازکردن پیچ نرده و ورود به ملک خود نسبتاً آسان است.شکاف در ضلع بزرگتر: اگرچه طراحی ها متفاوت است، شکاف های بین هر پله آلومینیومی معمولاً در سمت بزرگتر است و باعث می شود حیوانات خانگی به راحتی از ملک فرار کنند. با این حال، می توانید برای کوچکتر کردن این شکاف ها، پیت های توله سگ نصب کنید.کاهش دوام: اگرچه آلومینیوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است، اما در هنگام برخورد با اجسامی مانند قطعات زباله طوفان خم می شود. آلومینیوم درجه بالاتر این خطر را کاهش می دهد، اما این گزینه هزینه را افزایش می دهد.

نرده های فولادی

نرده های فولادی جایگزین خوبی برای آهن فرفورژه هستند، زیرا در سبک های مشابه با هزینه کمتر در دسترس هستند. در واقع، بسیاری از تولیدکنندگان چیزی را به عنوان آهن فرفورژه تبلیغ می کنند، در حالی که در واقع فولاد است، بنابراین قبل از خرید، چاپ ریز را بخوانید. نرده های فولادی به هم جوش داده می شوند یا با پرچ به هم متصل می شوند و مواد در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است. فولاد استاندارد در برابر خوردگی مقاومت نمی کند اما فولاد گالوانیزه مقاومت می کند. قیمت نرده های فولادی از 23 تا 45 دلار به ازای هر پای خطی است.

مزایای نرده های فولادی

مقاومت در برابر زنگ زدگی : فولاد استاندارد در برابر زنگ زدگی مقاومت می کند و آن را به انتخابی عالی برای محیط های با رطوبت تبدیل می کند. یک قدم جلوتر به سمت فولاد گالوانیزه نیز در برابر خوردگی مقاومت می کند.

بسیاری از گزینه های طراحی : فولاد گالوانیزه افزودنی بالقوه شما در اینجا نیست، زیرا گزینه های طراحی زیادی برای انتخاب وجود دارد، مانند پانل های فولادی پیش ساخته، فولاد کورتن و غیره.

افزایش امنیت : نرده های فولادی با جوشکاری قطعات به یکدیگر تولید می شوند، بنابراین هیچ پیچی وجود ندارد. به عبارت دیگر، این یک نوع فلزی بسیار ایمن است که به راحتی از بین نمی رود.

معایب نرده های فولادی

سختی نصب: در اینجا یکی دیگر از ویژگی های مشترک فولاد با آهن فرفورژه است. بسیار سنگین، حجیم و نصب آن سخت است. این آن را به گزینه ای کمتر از ایده آل برای افرادی که انجام می دهند تبدیل می کند.ضد خش نیست: اگرچه این فلز در برابر زنگ زدگی و خوردگی (با فولاد گالوانیزه) مقاوم است، اما در برابر خراش مقاوم نیست. با گذشت زمان، این نقص ها اضافه می شوند.حریم خصوصی : شکاف‌های بین نرده‌های فولادی در سمت بزرگ‌تر قرار دارند و حریم خصوصی را کاهش می‌دهند. پانل های جامد در اینجا یک گزینه هستند، اما این به طور قابل توجهی هزینه را افزایش می دهد.

نرده های زنجیره ای

حصار زنجیره ای ساده یک روش آزمایش شده و واقعی برای حصار کشی در ملک شماست، زیرا این نرده ها مقرون به صرفه، کاربردی و نصب آسان هستند. حصارهای زنجیره ای 12 تا 33 دلار به ازای هر پای خطی قیمت دارند و به ویژه در میان صاحبان حیوانات خانگی محبوب هستند، زیرا هیچ شکافی به اندازه کافی بزرگ نیست که گربه ها یا سگ ها بتوانند از آن عبور کنند. حلقه های زنجیر در بسیاری از مواد مختلف از جمله فولاد گالوانیزه، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم موجود هستند.

مزایای نرده های زنجیره ای

سازگار با بودجه: قیمت در اینجا مناسب است، به خصوص اگر فقط به دنبال چیز ساده ای هستید که کار را انجام دهد.تنوع رنگ و طرح: پیوندهای زنجیره ای به خوبی با پوشش های وینیل ادغام می شوند و گزینه های رنگ و طرح زیادی را امکان پذیر می کنند.نصب آسان: نصب نرده های زنجیره ای آسان است زیرا در سمت سبک تر قرار دارند. دوستان، توجه داشته باشید.

معایب نرده های زنجیره ای

. زیبایی‌شناسی در اینجا کاربردی است، اما بی‌هدف.نگرانی‌های امنیتی: اگرچه حلقه‌های زنجیره‌ای در نگهداری حیوانات خانگی و کودکان کار بسیار خوبی انجام می‌دهند، اما برای دور نگه داشتن مزاحمان چندان عالی نیستند.حریم خصوصی محدود: شکاف بین پیوندهای زنجیره ای به همسایگان و رهگذران این امکان را می دهد که به راحتی ببینند که شما در حال انجام چه کاری هستید، اگرچه نصب نوارها یک گزینه است.

نرده های سیمی

به دنبال گزینه ای حتی مقرون به صرفه تر از حصار زنجیره ای هستید؟ به سراغ حصار سیمی بروید. این مقرون‌به‌صرفه‌ترین نوع حصار فلزی است که فقط 3 تا 5 دلار به ازای هر پای خطی می‌پردازد، و در نگهداری حیوانات در داخل یا خارج و ترسیم محیط اطراف قسمت‌هایی از ملک شما مانند باغ‌ها کار خوبی انجام می‌دهد.

مزایای نرده های سیمی

نصب آسان: سیم حتی از نرده های زنجیره ای سبک تر است و نصب سریع و آسان را برای حرفه ای ها و آماتورها ایجاد می کند.تعمیرات سریع: همانطور که نصب این نرده ها آسان است، تعمیر آنها حتی توسط خودتان آسان است. نرده های سیمی با یک آهن لحیم کاری ساده یا با تعویض یک بخش کوچک تعمیر می شوند.بنگ برای پول خود: اگر فقط یک حصار، هر حصاری، در ملک خود می خواهید و بودجه شما محدود است، این گزینه پیشنهادی است.

معایب نرده های سیمی

غیرجذاب: نرده های سیمی برنده هیچ جایزه زیبایی شناسی نمی شوند، اگرچه افزودن قاب چوبی جذابیت بصری را افزایش می دهد.غیرمجاز بودن برخی انواع: همه مناطق مسکونی انواع خاصی از نرده های سیمی مانند سیم خاردار و سیم گراز را مجاز نمی دانند. برای اطمینان با آژانس های نظارتی محلی خود مشورت کنید.

نرده های فلزی راه راه

اگر به دنبال یک حصار حفظ حریم خصوصی هستید که امنیت را نیز ارائه می دهد، به سراغ حصار فلزی راه راه بروید. این نرده‌های DIY پسند نصب آسان، کاملا خصوصی و مقاوم در برابر زنگ زدگی هستند، زیرا اکثر پانل‌های فلزی موجدار فولاد گالوانیزه را به عنوان یک ماده کلیدی ذکر می‌کنند. نرده های فلزی راه راه نسبتاً ارزان هستند و به ازای هر پای خطی 7 تا 13 دلار هستند. بسیاری از صاحبان خانه‌ها این نوع نرده‌ها را با مواد سنتی‌تر مانند چوب یا آلومینیوم ترکیب می‌کنند تا بخشی از ملک را از دید بازدیدکنندگان ناخواسته مسدود کنند.

معایب نرده های راه راه

لبه‌های تیز احتمالی : بسیاری از پانل‌های فلزی موجدار دارای لبه‌های تیز هستند که آنها را برای کودکان خطرناک می‌کند. علاوه بر این، لبه های تیز می توانند در طول زمان ایجاد شوند.

بهترین آکوستیک نیست : احاطه کردن کل محیط خود با یک حصار فلزی راه راه بر روی آکوستیک تأثیر می گذارد و با جهش امواج صوتی از پانل ها منجر به افزایش پژواک می شود.

گزینه های رنگ و طرح محدود : تنوع زیادی در اینجا وجود ندارد و این پانل ها دقیقاً از نظر بصری جذاب نیستند. با این حال، رنگ آمیزی و برش آنها برای مطابقت با سلیقه های مختلف امکان پذیر است.

نکاتی که در انتخاب خصار فلزی باید در نظر گرفت:

هزینه

شما باید قیمت نصب نرده را در نظر بگیرید، زیرا نرده فلزی از نظر هزینه تفاوت قابل توجهی دارد. شما ممکن است برای مقرون به صرفه ترین حصار سیمی پایه خطی 3 دلار و برای گرانترین حصار آلومینیومی تا 76 دلار به ازای هر پای خطی بپردازید. با توجه به این اختلاف گسترده، بهتر است بودجه خود را از قبل تعیین کنید، بنابراین می توانید زمینه را به انواع نرده های فلزی که در محدوده قیمت شما مناسب هستند محدود کنید.

ماندگاری

نرده فلزی یکی از بادوام ترین موادی است که می توانید برای نرده انتخاب کنید و عمر متوسط ​​آن بین 25 تا 30 سال است نرده‌های فرفورژه معتبر می‌توانند قرن‌ها دوام بیاورند، اما اگر زمان و هزینه لازم را برای نگهداری آن صرف نکنید، زنگ می‌زنند.

نرده های فولادی، مانند آهن فرفورژه، بسیار مستحکم هستند، اما در برابر زنگ زدگی نیز حساس هستند. در مقایسه، آلومینیوم در برابر زنگ‌زدگی غیرقابل نفوذ است، اما بسیار راحت‌تر از آهن یا فولاد، فرورفته یا ترک می‌خورد. نرده های زنجیره ای و راه راه از بادوام ترین ها هستند. هر دوی آنها می توانند مقدار زیادی از سوء استفاده را تحمل کنند و دارای پوشش های گالوانیزه ای هستند که در برابر زنگ زدگی مقاومت می کنند.

امنیت و حریم خصوصی

اگر به دنبال حصار فلزی -هستید که امنیت و حریم خصوصی را به ملک شما می بخشد، گزینه های خود را با دقت در نظر بگیرید.  اما در حالی که هر دو نوع حصار کار بسیار خوبی برای دور نگه داشتن افراد انجام می دهند، هیچ کدام مانع از مشاهده ملک شما توسط چشمان کنجکاو نمی شود.

حصارهای زنجیره ای، آلومینیومی و سیمی امنیت محدودی را ارائه می دهند. با این حال، پیوند زنجیر قابل بالا رفتن است، سیم قابل برش است، و پانل های آلومینیومی را می توان با یک پیچ گوشتی شکست داد و میزان امنیت آنها را محدود می کند. هیچ یک از این سه نوع حصار حریم خصوصی را به ملک شما اضافه نمی کند.نرده فلزی راه راه از ورقه های فلزی بزرگی استفاده می کند که قابل بالا رفتن نیست و جلوی دید ملک شما را می گیرد و آن را به تنها نوع حصار فلزی تبدیل می کند که هم امنیت و هم حریم خصوصی را فراهم می کند.

زیبایی شناسی

حصار یک افزودنی مهم برای ملک شما است، بنابراین انتظار داشته باشید که به طور قابل توجهی بر جذابیت محدود کردن، بهتر یا بدتر تاثیر بگذارد.نرده های فرفورژه، آلومینیوم و فولاد ظاهری شیک به ملک شما می بخشد.  نرده های فلزی آلومینیومی نیز رنگ های متنوعی را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد.اگر به دنبال ظاهری مدرن‌تر هستید، نرده‌های راه راه را در نظر بگیرید، که به ویژه هنگامی که با عناصر چوبی ترکیب می‌شود، درخشندگی مدرن‌تری به ملک شما می‌افزاید.

در طرف دیگر طیف زیبایی شناسی حلقه زنجیره ای و حصار سیمی قرار دارند که ظاهر صنعتی تری دارند. در حالی که راه هایی برای نرم کردن ظاهر هر دو وجود دارد، به طور کلی می توانید انتظار داشته باشید که این نوع نرده های فلزی از جذابیت محدود ملک شما بکاهند.

Avatar

ertaweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت